Vermeulen Tony

Snelle en vlotte behandeling, spijtig dat ik nu maar dit krijg dan had ik gratis verzending voor mijn tweede bestelling.

Lees beoordeling

Deskundig advies en correcte levering

Lees beoordeling

Goede snelle levering. Kwaliteits/prijs verhouding prima

Lees beoordeling

Snelle levering en zeer tevreden over het product.

Den eddy

Super licht ,heel snelle services, om 16 hr besteld en sloegen rond 11 hr aangekomen in België ,op 10 min geïnstalleerd licht opbrengst is buiten gewoon super ik gaan al mijn tl buizen vervangen... Super licht ,heel snelle services, om 16 hr besteld en sloegen rond 11 hr aangekomen in België ,op 10 min geïnstalleerd licht opbrengst is buiten gewoon super ik gaan al mijn tl buizen vervangen

Deryck

Beste led paneel dat er op de markt te vinden is overtreft de prijs kwaliteit verhouding met 200%

robolamp

Snelle en correcte service met prima producten.

Goede service. Klantgericht.
Had een probleem met een adapter.

BattleHouse.NL

Mooie lampjes voor weinig. We gebruiken ze in onze escaperoom www.battlehouse.nl. Je kan er wel een ei op bakken als ze aan staan maar mooi licht.

Davide

Good price and parts