Snel geleverd, prima kwaliteit en past precies.

S.P. Reinsma

Prima service

Lees beoordeling

Een van de producten was beschadigt. Was een zeer slechte kwaliteit

Lees beoordeling

Goede, snelle en nette opvolging
Goede informatie over de orderstatus.

M. Theunis

Een supersnelle afhandeling van de bestelling.
Verder waren dit beste spotjes die ik ooit heb geplaatst. Ook de verzending kwam netjes op tijd.

Erik

Zeer tevreden. Snelle verzending en zeer vriendelijke klantenservice.

Lees beoordeling

Perfekte service. Vandaag besteld, dag ena geleverd

Michel van Oosterhout

Snelle correcte levering! Artikelen goed verpakt met een duidelijke gebruiksaanwijzing

Ivan

Beste, een goede site voor vlot te vinden wat nodig. Inbouwspot besteld, wel zonder lamphouder nog lamp. Fout maar gezien bij levering. Niet echt duidelijk. Wel onze fout. Niet gezien. Snelle... Beste, een goede site voor vlot te vinden wat nodig. Inbouwspot besteld, wel zonder lamphouder nog lamp. Fout maar gezien bij levering. Niet echt duidelijk. Wel onze fout. Niet gezien. Snelle levering en goed verpakt. Doe zo voort zou ik zeggen.

Anne Marie

Snel en goede communicatie. Ook tevreden over de informatie op de website.