Piet Commeren

Veel keuze en een snelle levertijd
Ook netjes via de chat te woord gestaan, dus ik ben dik tevreden.

Pre-lite

Snel duidelijk

Snelle levering . Goede service

JR Aarts Montage

Goede service snelle aflevering juiste prijs voor de geleverde producten

Lees beoordeling

Prima service, had wat problemen in de betalingsprocedure, maar werd goed geholpen via de chat-service.
De panelen plus afstandsbediening werden bezorgd zoals gepland, prima verpakt, en werken geweldig; wij zijn er heel blij mee. Prijzen iets hoger dan concurrenten, maar wordt gecompenseerd door de service.

J. Engering

Doordat DPD aan de deur is geweest en er niemand thuis was, moest ik het pakket ophalen bij een verzamelpunt van DPD in Hedel. Het is normaal de gewoonte dat een van de bewoners het pakket aanpakken... Doordat DPD aan de deur is geweest en er niemand thuis was, moest ik het pakket ophalen bij een verzamelpunt van DPD in Hedel. Het is normaal de gewoonte dat een van de bewoners het pakket aanpakken en ook vaak omdat het een afgesloten appartementsgebouw is, gewoon voor de deur gezet.Gelijk DPD aangegeven dat ik daar ook toestemming voor geef.
Ik had natuurlijk beter het winkeladres kunnen opgeven, daar is altijd iemand in het magazijn aanwezig.
De bestelling was inderdaad een dag na bestellen aangeboden, dus prima.

Levering vlot

Anders Clausen

Very helpful people, good products and fast delivery's.
certainly a company that I would recommend
Anders, Denmark

Mathieu Cloetens LEDITBE

Prima service, correcte levering, goede producten

Tomtje

Ik zocht goedkope inbouwspotjes die er naar behoren uit zagen op foto. Hier gevonden. Testexemplaren besteld en ondertussen zitten die in het plafond. Geen nonsens, verkopen wat ze zeggen. Heel... Ik zocht goedkope inbouwspotjes die er naar behoren uit zagen op foto. Hier gevonden. Testexemplaren besteld en ondertussen zitten die in het plafond. Geen nonsens, verkopen wat ze zeggen. Heel tevreden.