Vlot geleverd, alles klopte netjes

Your the best

Lees beoordeling

Snelle levering, goede info na vragen.

Lees beoordeling

Heb 45 Led panelen besteld (60x60cm). Er werden verkeerde panelen geleverd (62x62cm). Omwisselen was een (logistiek) probleem en degene die de panelen leverde heeft de panelen in de gang gezet waar... Heb 45 Led panelen besteld (60x60cm). Er werden verkeerde panelen geleverd (62x62cm). Omwisselen was een (logistiek) probleem en degene die de panelen leverde heeft de panelen in de gang gezet waar iedereen bij kan. Ik heb oude mensen moeten mobiliseren om de panelen naar een plaats te brengen waar ze 'veilig' stonden.

A. Eerenstein

Slechte ervaring, vooraf info gevraagd over een te bestellen artikel, en na levering bleek dit niet overeenkomstig het toegezegde. Bij de vraag om het te retourneren via een verzendstikker van uw... Slechte ervaring, vooraf info gevraagd over een te bestellen artikel, en na levering bleek dit niet overeenkomstig het toegezegde. Bij de vraag om het te retourneren via een verzendstikker van uw firma, kreeg ik te horen dat ik dat op eigen verzendkosten moest doen. Al met al een slechte ervaringen en een slechte service.

Bart

Bestelling geplaatst en de volgende dag al ontvangen. Er was een onderdeel vergeten, even gebeld en is gelijk nagestuurd. top service

Lees beoordeling

Prettige en snelle afhandeling.

Lees beoordeling

Snelle afhandeling van de order!
Prijs/Kwaliteit is super!

Ria van Hengst

Na telefonisch overleg bestelling gedaan. Alles keurig geleverd en op korte termijn.

Albert van Dieijen

Producten zijn prima, maar voor 1 bestelling heb ik tussen 20-4 en 26-4 nu 9 emails gehad. Dat vind ik vervelend.