Spotjes en lampen besteld, mooie kwaliteit. Snelle leveringen vanuit het bedrijf. Helaas kon de pakketbezorger de levering niet snel verwerken.

Lees beoordeling

Goede website met snelle service.
Uiteraard zijn de producten uitstekend!!

andy Cruts

Duidelijk en goede info en snelle levering

Lees beoordeling

Zeer goede en vlotte afhandeling.

Kristof

Ik heb hier voor de 2de maal besteld. 1ste bestelling kwam 1 van de 2 ledpanelen gebroken aan. Communicatie verliep wat moeilijk maar is uiteindelijk toch netjes opgelost geraakt.
Nu bij de...
Nu bij de 2de bestelling opnieuw 2 ledpanelen besteld waarbij beiden zeer slecht ingepakt toe kwamen waardoor de alumium frame volledig bekrast was. Dit heb ik gemeld bij het bedrijf en besloten dat ik toch liever de witte versie wilde ontvangen en hier graag voor de extra kost van 5 euro per paneel wilde bij betalen. De medewerker vertelde me dat ik de beschadigde panelen terug mocht opsturen. Als ik de witte panelen wilde zou ik opnieuw verzendingskosten moeten betalen + de 5 euro per paneel extra. Dus 20 euro extra! Maar als ik de aluminium kleur opnieuw wilde ontvangen koste me de verzending helemaal niets. Dus besloot ik de aluminium maar terug te nemen dan. Nadat ik vroeg wanneer ik de onbeschadigde zou ontvangen kreeg ik het antwoord pas als de beschadigde terug bij hun zijn aangekomen. Terwijl het hun fout was dat ze bekrast zijn doordat ze zeer slecht waren ingepakt. Dit noem ik nu eens zeer slechte service. We zijn 2 weken verder ik heb wel betaald maar tot op heden nog geen panelen. Ik moet door het bedrijf hun fout terug tijd vrij maken om het pakket terug in te pakken en naar het post kantoor te brengen. En dan moet ik nog eens een hele tijd wachten op de nieuwe.

Jacco

Verkeerde informatie op website, en retourafhandeling duurt veel te lang.

Dieter Lemmens

Alles verloopt vlot, enkel een voeding van een lamp ontbrak.
Om dit aan te kaarten heb ik gemaild maar wanneer er binnen de 24h geen reactie was heb ik gebeld.
Hierop is uiteraard wel...
Alles verloopt vlot, enkel een voeding van een lamp ontbrak.
Hierop is uiteraard wel reactie geweest en ben nu in blijde verwachting van de voeding.

Cor Wintermans

Zeer snelle service , prachtig materiaal en goede afhandeling van bestelling , levering en zending

sKulptureKoiffure

Goede contacten met de klant als en bestelling dringend moet worden gewijzigd.

Lees beoordeling

Super snelle levering, netjes verpakt en het ziet er op het eerste oog allemaal netjes uit. We gaan de lampen volgende week installeren dus over de kwaliteit zeer goed. Bedankt.