cafe kleuskens

Betrouwbare firma, goede service

Harm

De order goed en snel ontvangen. De led panelen werken prima.
Alleen miste ik de schroefjes om trafo' s dicht te draaien en de kabels te borgen. Gelukkig had ik die zelf nog.

Snelle en correcte levering

Leon Humblet

Erg prettig.. eenvoudig om te bestellen. Correcte, snelle levering

Lees beoordeling

Goede en snelle ontvangst van de goederen. Geen beschadigingen aan verpakking en geen gebreken.

A.v.Oostenbrugge

Een heel erg mooi product. Met een erg keurige levering door ledpaneelgroothandel. Top.

Dirk BUEKERS

Ik kocht ledpanelen en was verrast door de goede kwaliteit en de snelle levering. Er was met 1 paneel een probleem maar dit werd na mailcontact opgelost. Zeer tevreden.

Prima geregeld

Fred Cassa

Goede service. Je wordt goed geïnformeerd over de status van de bestelling en de twee prodcten welke we gekocht hebben zijn uitstekend en snel geleverd.

Snel geleverd super.