Alchemy Partners

Uitstekende service !

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw geweldige feedback!

Herman

Perfect

Frederic Rudy

Correcte producten aan correcte prijzen

Beste Frederic,
Hartelijk dank voor uw geweldige feedback!

Lowie

Logo8

Ledpaneel verstuurd verkeerde items en ik kan opdraaien voor het retour sturen.

Beste Jack,
Beste Jack,
Bedankt voor je feedback.
Onze Sales & Support afdeling heeft je al gecontacteerd over het retourneren van de verkeerd geleverde producten met behulp van een kosteloos retourlabel. Ook hebben we direct een kosteloze nalevering voor je aangemaakt.

Accelerate hr

Heb nog niets ontvangen !!!!!

Beste klant,
Bedankt voor je feedback.
Je bestelling is met FedEx geleverd en dit heeft inderdaad veel te lang geduurd. Onze excuses hiervoor!
Vanwege de extreem lange levertijden van...
Beste klant,
Bedankt voor je feedback.
Vanwege de extreem lange levertijden van FedEx hebben we afgelopen week gekeken naar alternatieve verzenddiensten en zijn daar nu ook mee in zee gegaan zodat zulke excessen niet meer zullen gebeuren in de toekomst.

Jan

Prima product en snelle levering

Michel vanaken

Vandaag besteld en morgen geleverd

Vander Veken

De aankoop en de levering zijn vlot en vrij vlug verlopen

Wendy

Snelle en complete levering. Zorgvuldig verpakt.