R. Ulenberg

Snelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding.

Niet goed
Website gaf 102 lampjes op vrd bleek niets meer op vrd
Levering verkeerde artikelen
Eerst moesten de artikelen retour waarna ik pas de juiste opgestuurd zou krijgen...
Niet goed
Website gaf 102 lampjes op vrd bleek niets meer op vrd
Levering verkeerde artikelen
Moest nabellen en toen bleek dar er geen gevolg was gegeven aan de retour zending
Uiteindelijk na 2 weken pas mijn klus kunnen doen

Johan.

De door mij bestelde lampen waren niet op voorraad, ik ben keurig op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling.
Tevens ben ik gebeld en werd er mij een alternatief aangeboden voor...
Tevens ben ik gebeld en werd er mij een alternatief aangeboden voor de door mij bestelde lampen.
Minpunt is voor mij de slechte telefonische bereikbaarheid.
Al met al een tevreden klant.

Topppp!!!!!!

Lees beoordeling

En paar keer moet,en contact opnemen om mijn bestelling te krijgen
Het is heel zielig verpakt kon veel beter

Caljon Leo

Ik had 2 ledpanelen besteld die voorradig waren op 20/1 en daarna in backorder werden gezet met de melding dat ze binnen ongeveer 2 weken zouden geleverd worden . Uiteindelijk zijn ze verzonden op... Ik had 2 ledpanelen besteld die voorradig waren op 20/1 en daarna in backorder werden gezet met de melding dat ze binnen ongeveer 2 weken zouden geleverd worden . Uiteindelijk zijn ze verzonden op 27/3 .(2 maand na 20/1)

Snelle levering , goed product

Lees beoordeling

Selle levering, alles in orde.

marcel Lievens

Tot nu toe ben ik zeer ontevreden want ik heb maar 2 van de 6 lampen ontvangen. Of dit aan de bezorgdienst ligt weet ik niet, maar het zou fijn zijn als het snel wordt opgelost.

Lees beoordeling

Prima ervaring, na bestelling snelle levering in een goede verpakking.