Wim

Bestelling verliep goed. Geen melding dat producten in backorder gingen.
Na betaling en bestelbevestiging ontving ik bericht dat de artikelen niet op voorraad waren.
Ik had dit liever...
Bestelling verliep goed. Geen melding dat producten in backorder gingen.
Ik had dit liever eerder geweten, zodat ik mogelijk een iets ander product zou kunnen bestellen.
Uiteindelijk werd alles binnen 7 dagen geleverd. Prijs goed, kwaliteit zal op termijn blijken.

Stan weijers

Snelle levering en goed product

Lees beoordeling

Goedkoop en snelle nette service

schietvereniging Willem Tell

Zeer snelle levering.

Lees beoordeling

Mooie lampen, goede prijs en perfecte afhandeling

Oostpoort

Perfect deal

Alle elektyriciteitswerken De Pillecyn

Snelle afwerking van de bestelling
en onmiddellijke rechtzetting bij vergissing.

Arno

Snelle levering goede product

Lees beoordeling

Mijn eerste bestelling verliep heel rommelig. De betaling van de eerste order liep mis. Ik heb daarop contact opgenomen via de online chat. Daar werd mij verteld dat er geen order van mij in het... Mijn eerste bestelling verliep heel rommelig. De betaling van de eerste order liep mis. Ik heb daarop contact opgenomen via de online chat. Daar werd mij verteld dat er geen order van mij in het system stond. Daarna een 2de order aangemaakt en direct betaald. Deze werd zeer snel uitgeleverd. Een paar dagen daarna kreeg ik een betaalveroek. Dit bleek van de eerste order te zijn, die toch in jullie system stond. Omdat dat mij nog niet duidelijk was heb ik het betalingsbewijs van de 2de order gemaild. Ik kreeg daarop antwoord dat de order verder verwerkt ging worden. Ik heb daarop maar gemeld dat deze al binnen was, anders had ik hem waarschijnlijk nog een keer ontvangen.
Al met al een beetje rommelig dus.

Raymond Busch

Bestelling snel behandeld en gekregen Echter de info op de website was niet juist daardoor verkeerde gaten geboord