Yann.V

Prima service, alles correct geleverd. De lampen zien er kwalitatief uit en zijn vooral zuinig in verbruik!

M Koert

Ik ben heel erg tevereden en heb mijn ouders dit bedrijf aan bevolen.
En ik ga in de volgende paar weken meer bestellen.

Ton

Snel, correct ! Topper !

Lees beoordeling

gutmann plastics benelux n.v.

Alles zeer vlot geleverd en accuraat gereageerd als bleek dat er een onderdeel ontbrak daags nadien reeds rechtgezet.

Erik

Goed, snelle levering. Produkt is goed

Lees beoordeling

Snelle levering vandaag besteld morgen in huis

Jean

De spullen zijn prima maar de levering is ZEER slecht met DPD. Op maandag verstuurd en geen trackcode gekregen. Op donderdagmiddag maar een mail gestuurd waar mijn pakje bleef en op vrijdag antwoord... De spullen zijn prima maar de levering is ZEER slecht met DPD. Op maandag verstuurd en geen trackcode gekregen. Op donderdagmiddag maar een mail gestuurd waar mijn pakje bleef en op vrijdag antwoord gehad dat het bij een pick up point lag. Hoe moet ik dat weten als er geen briefje in de brievenbus zit?? Er was gewoon iemand thuis en er os nooit iets aangeboden. Ga verzenden met een ander bedrijf.

Zeer goed en snel

Prima artikel en service

Mark van Mieghem

Na onderstaand mailverkeer heb ik de order vlot ontvangen.
In 14 dagen wachten geen bericht ontvangen. Ergerlijk en onprofessioneel.

ik mailde:
Beste ontvanger,
Na onderstaand mailverkeer heb ik de order vlot ontvangen.
In 14 dagen wachten geen bericht ontvangen. Ergerlijk en onprofessioneel.

ik mailde:
Beste ontvanger,

Zojuist heb ik contact met uw bedrijf gehad.
14 dagen geleden heb ik mijn order geplaatst en heb nu door zelf telefonisch contact te leggen toezegging dat alles op dit moment op voorraad is en de bestelling vandaag verzonden wordt.
Door uw collega is aangegeven dat ik morgen of uiterlijk maandag 27 februari uw levering ontvang.

Teleurstellend dat uw communicatie stilvalt na een melding dat de levering vertraagd is en deze order 14 dagen na bestelling nog niet uitgeleverd is.

In blijde verwachting,
vriendelijke groet,