FASEEX

Bestelling snel geleverd, factuur werd niet automatisch gemailld. 2x gemaild en 1x gebeld en het is nog steeds niet gelukt om de factuur te mailen.

Beste klant,
Bedankt voor je feedback! We hebben je de factuur 22 juli toegestuurd. Mocht je deze niet in kunnen zien, schroom dan niet om contact op te nemen met onze Sales & Support afdeling.

GWK

Zeer tevreden

Yvo Korten

👍🏼Super

Tsur b.v.

Top!

Ellen van der Waal

Snelle levering en goede service

Beste Ellen,
Hartelijk bedankt voor deze mooie feedback!

Harry

Alles prima en snel geleverd

Beste Harry,
Bedankt voor je mooie feedback.

Snelle correcte artikeken

Sportingclub aad de hoog

Fijne zaak werk snel en heb alles wat ik nodig heb .

Beste klant,
Hartelijk bedankt voor deze mooie en waardevolle feedback!

Theo

Ledpaneel gekozen uit de duidelijke web-site. Correcte afhandeling, van bestelling tem levering!

Beste klant,
Hartelijk bedankt voor deze mooie feedback!

fotograaf Hans

Snelle service, goed spul

Beste Hans,
Hartelijk bedankt voor dit mooie compliment.