Verkeerde driver geleverd en afstandsbediening niet op voorraad. Achteraf was de driver ook niet op voorraad! Vriendelijke helpdesk maar ze moeten wel als "groothandel" hun artikelen op voorraad... Verkeerde driver geleverd en afstandsbediening niet op voorraad. Achteraf was de driver ook niet op voorraad! Vriendelijke helpdesk maar ze moeten wel als "groothandel" hun artikelen op voorraad hebben, belangrijk als je projektmatig werkt!

Vlot lezen wat er staat

copycenter The Print

Snelle levering, mooie ledpanelen.

Duurde veelste lang

Lees beoordeling

Goed contact en snelle levering.
Ze worden nu getest. Voldoet dit dan worden er meer aangeschaft.

Jasper Wilms

Alle medewerkers zijn aardig, maar sommige medewerkers zijn accuraat, sommige echt niet. Er zijn verschillende opmerkingen niet ingevoerd in mijn dossier, zodat ik bij (veelvuldig) contact telkens... Alle medewerkers zijn aardig, maar sommige medewerkers zijn accuraat, sommige echt niet. Er zijn verschillende opmerkingen niet ingevoerd in mijn dossier, zodat ik bij (veelvuldig) contact telkens weer hetzelfde verhaal moest afdraaien en de levering van mijn bestelling NOG langer duurde dan door de vertraging van uw leverancier het geval was. Bovendien moest ik zelf telkens het initiatief nemen. In totaal bijna 2 maanden op levering gewacht.

Daarnaast heb ik bij een eerdere bestelling kabels/stekkers besteld die ik uiteindelijk niet heb gebruikt, voornamelijk omdat ik ervan uit ben gegaan dat deze dan voorgemonteerd zouden zijn (niet duidelijk op de website). Daar mijn vakantie ertussen zat, heb ik dit pas gemeld ca. 6 weken na aankoop. U heeft de kabels/stekkers niet teruggenomen, zelfs niet na aandringen en uitleg van mijn kant, terwijl dit echt een artikel is waar niets mee mis kan zijn (met lampen kan ik me het nog voorstellen, omdat die door gebruik slijten, maar zoiets simpels als nieuwe, ongebruikte kabels/stekkers!). Dit vind ik echt niet kunnen, zo star, getuigd niet van een goede klantenservice. Ik zit nog steeds met een doos kabels/stekkers waar ik niets mee kan, waarde ca. 100 euro...
Qua prijs/kwaliteit zou ik dit bedrijf aanbevelen, qua klantenservice (nog) niet.

Ongelooflijk

gj

Besteld led, floodlights 10 watt, nette degelijke armatuurtjes

Lei

Prima, snelle levering, goede prijs

Lees beoordeling

Geweldig snelle levering! Top paneel!