Veltink

Goede site, snelle levering, goede prijs.

Lees beoordeling

Ik ben tevreden van het geleverde produkt maar niet zozeer van de leveringstermijn . Er stond : besteld voor 17 u is de volgende dag geleverd . Ik had gekozen om te betalen met overschrijving via de... Ik ben tevreden van het geleverde produkt maar niet zozeer van de leveringstermijn . Er stond : besteld voor 17 u is de volgende dag geleverd . Ik had gekozen om te betalen met overschrijving via de bank . Om aan te tonen dat de betaling was uitgevoerd heb ik een kopie van mijn rekeningafschrift doorgestuurd en aan de telefoon had een medewerker mij gezegd dat dit voldoende was . Het produkt is echter pas na 3 dagen geleverd.Toen ik na 2 dagen informeerde wanneer de levering ging toekomen wist een andere medewerker mij te vertellen dat de fout bij mij lag omdat ik had verzuimd om te betalen ?

Lees beoordeling

Moest paar weken wachten aangezien ze niet alles op stock hadden. Maar prima op de hoogte gehouden. Heel kontent van ledpaneel.

Lees beoordeling

Goed product met een snelle levering.

sven verslype

Zeer vlotte service!
Goede prijs/kwaliteit!

Prima producten!

j. ter hogt

Mooie lampjes, wel jammer dat er van de 21 er 6 niet deden.