Cees de la Haye

Levering op tijd. Prima produkten. Zeer tevreden

Puntje: De ophanging is lastig. Ik zag de mogelijkheden over het hoofd. Had ik die gezien dan had ik die meebesteld

Lees beoordeling

Snelle levering en goede service

Onno

Keurig verpakt. Weinig geld voor goede verlichting

C.Franken

Prima levering en verpakking

AutoParts Beeklaan BV

Goede kwaliteit led tl lampen voor een redelijke prijs!

Deniz öz

Bedankt voor snelle service.

Mike

Besteld 3 panelen 60x60 pro high lumen 36 watt 4000k met opbouwframes.
Waren snel geleverd en vervangen nu 3 tl bakken met 2x 36 watt buizen.
Montage was eenvoudig en het resultaat is...
Besteld 3 panelen 60x60 pro high lumen 36 watt 4000k met opbouwframes.
Waren snel geleverd en vervangen nu 3 tl bakken met 2x 36 watt buizen.
Montage was eenvoudig en het resultaat is geweldig. Net zo veel licht, maar veel beter verspreid over de ruimte (28 m2).
Al met al een zeer tevreden klant.
Mike

Lees beoordeling

Ik plaatste een bestelling led panelen van 3 verschillende afmetingen.
Op dat moment was de voorraad volgens de website ruim voldoende .
Maar ik koos voor de optie high lumen en deed...
Ik plaatste een bestelling led panelen van 3 verschillende afmetingen.
Op dat moment was de voorraad volgens de website ruim voldoende .
Maar ik koos voor de optie high lumen en deed mijn bestelling .
In de veronderstelling dat alles in voorraad was en ik spoedig mijn bestelling zou ontvangen.
Maar de dag nadien kreeg ik een mail met dat mijn bestelling in backorder stond.
Met als gevolg dat ik uiteindelijk iets anders moeten kiezen heb en dat ik lang moeten wachten heb op mijn bestelling.
Deze werkwijze is voor verbetering vatbaar.
Er loopt denk ik iets mis met de opties die je kan kiezen ,high lumen en alu of witte kleur.
Dit alles ter info.

vandevoorde michel

Plezier om met samen te werken veel uitleg en tijd om een inlichting te geven alles corect geleverd