Dennis

Snel besteld voor een goede prijs, de gewenste panelen waren niet op voorraad, direct een mail ontvangen met 2 alternatieven die wel op voorraad waren. 1 daarvan besteld en de volgende dag waren ze... Snel besteld voor een goede prijs, de gewenste panelen waren niet op voorraad, direct een mail ontvangen met 2 alternatieven die wel op voorraad waren. 1 daarvan besteld en de volgende dag waren ze binnen. Goed verpakt, nette spullen, makkelijk te installeren. Kortom prima service en producten.

Edwin

Super mooie produkten. Ledpanelen RGBWW zijn echt heel mooi qua licht en kwaliteit.
Echt een aanwinst in ons huis!
Snelle levering, keurig verpakt, duidelijke info

R de Bruin

We hebben onlangs 2 led-TL's besteld voor een aantrekkelijke prijs. We zijn tevreden over de snelle levering.
Binnen niet al te lange tijd gaan we nog een aantal oude TL's vervangen door...
Binnen niet al te lange tijd gaan we nog een aantal oude TL's vervangen door led-TL's en die gaan we vast weer bij jullie bestellen.

John hamet

Lees beoordeling

Prima product met vlotte levering.

Frans Gerritsen

Ruime keus, goede prijs, snelle levering.

Woonwinkel klop

Supersnelle levering scherpe prijs hele mooie lichtbakken zeer tevreden top bedrijf ????

Goed bereikbaar.

T. van der Heul T.E.D. Consultancy 4571 MD Axel

Goede service en advies
klantenservice goed bereikbaar en geeft juiste informatie

Lees beoordeling

Snel en goed product geleverd