paul

Alles goed verlopen

Lees beoordeling

Snelle levering , goed verpakt en goede prijs

Lees beoordeling

Fijne duidelijke bestel site, goede levering en ik hoop goede service als iets stuk is.

Dirk Degreef

Panelen besteld in de kerstvakantie. Ze waren niet voorradig, maar samen met de klantendienst (pluim voor Anela Ima!) tot een goede oplossing gekomen. De panelen (en frames) vandaag ontvangen en ze... Panelen besteld in de kerstvakantie. Ze waren niet voorradig, maar samen met de klantendienst (pluim voor Anela Ima!) tot een goede oplossing gekomen. De panelen (en frames) vandaag ontvangen en ze voldoen volkomen naar m'n wensen! Mooie panelen van goede kwaliteit en lichtopbrengst, prima prijs. I.v.m. de prijs: in overleg met de klantendienst de bestelling gewijzigd van witte frames naar als frames (i.v.m. voorraad); het prijsverschil hebben ze terug gestort!

Lees beoordeling

Het geleverde product is precies wat ik verwachtte. In het proces van verzending valt nog heel wat te verbeteren: De Track&Trace code wordt niet gemaild (het is dat ik geen hele dag voor niets heb... Het geleverde product is precies wat ik verwachtte. In het proces van verzending valt nog heel wat te verbeteren: De Track&Trace code wordt niet gemaild (het is dat ik geen hele dag voor niets heb thuis heb gezeten door deze zelf via de chatfunctie op te vragen), de belofte "'vóór 15:00 besteld, morgen in huis!" is niet waargemaakt en mijn bestelling is zonder opvulling in een doos gegooid en vervolgens verzonden. De doos heeft best wat te verduren gehad en is ingedeukt, maar desondanks heeft de inhoud het toch overleefd. Desondanks wordt een tweede order in de toekomst zéker geplaatst, waar met belangstelling naar verbetering wordt uitgekeken.

Marc

Goede website, alleen waar het om gaat en geen andere poes pas!
Goede website, alleen waar het om gaat en geen andere poes pas!
Snelle levering, alleen jammer dat het frame van de panelen een andere kleur geworden is! Bij binnenkomst van de panelen ben ik hierover gebeld en heb daar een accoord opgeven omdat ze toch maar in de garage komen te hangen.

Bert

Makkelijke website. Snelle levering! Led panelen zien er netjes uit.
Minpunt is dat de led panelen in verschillende kleuren geleverd zijn (helder wit en koud wit)

Redelijk goede ervaring.

Lees beoordeling

Eerst bestelde Product niet op voorraad alternatief aangeboden ( wel op voorraad)gekregen met een levertijd van ca. een week. Uiteindelijk toch verkeerde kleur

vanginderhuysen willy

Het was mijn eerste bestelling bij U en ik ben super tevreden ! zeer goede communicatie ! super snelle levering ! en de koopwaar was zeer degelijk verpakt !! bedankt .