Bert

Makkelijke website. Snelle levering! Led panelen zien er netjes uit.
Minpunt is dat de led panelen in verschillende kleuren geleverd zijn (helder wit en koud wit)

Nico

Niet alles kan evensnel geleverd worden. Momenteel wacht ik 11 dagen op mijn privebestelling.
Uiterlijk verschil met de maten.
30x120 kan met wit frame maar 30x60 alleen alu.

Germain

Snelle levering , Zeer goede kwaliteit , Goed contact met klantendienst voor advies.

Lees beoordeling

Verzorgde en gemakkelijke website.
Scherpe prijzen, snel service.

David

Helemaal top!

Arie Veenendaal

Mijn ervaring is heel goed. Enig minpuntje is dat ik minimaal 2 led tl verlichting moest afnemen maar dat ik maar 1 in plaats van 2 dumy starters ontvangen heb. Stond wel maar 1 op de pakbond.... Mijn ervaring is heel goed. Enig minpuntje is dat ik minimaal 2 led tl verlichting moest afnemen maar dat ik maar 1 in plaats van 2 dumy starters ontvangen heb. Stond wel maar 1 op de pakbond. Wellicht verstandig om de op de site aan te passen

Edobode

Goede prijs, goed product en snelle levering

r tettero VvE hofcampweg 017/111

Overzichtelijke web site , correcte levering, had al eerder bestelling gedaan
tevreden afnemer

Bedrijf uit Amsterdam

Henk

Snelle levering, en de bestelde panelen en spotjes geven een geweldog licht