Alex'Bloekado

Goed online en telefonisch advies, zeer snelle levering

Steven

Super snelle service!! Kwaliteit van de lampen is echt top!!

Fa. Timmerbedrijf de Groot

Super goede en snelle levering. Goede producten. Aanbeveling!!!!

Maarten uit Arnhem

Ledpaneel besteld, en prima en vlot geleverd.
Had een verkeerde kleur besteld (4000 K) en wilde die omruilen naar warmere kleur licht (3000K). Geen enkle probleem.

Mooie...
Ledpaneel besteld, en prima en vlot geleverd.

Mooie service
Maarten uit Arnhem

Ronald Jansen

Snelle levering, goed produkt (mooi licht, eenvoudig te installeren)

Ontevreden Cornelis Bloothoofd

Snel geleverd, echter voeding moet je zelf d.m.v. niet meegeleverd kroonsteentje verbinden... dame adviseerde mij om dit bij de bouwmarkt te halen... lekker makkelijk
Verzekeringstechnisch is...
Verzekeringstechnisch is verbinden met kroonsteentje uit den boze want dit dient in een lasdoos dan te gebeuren.
Kortom geen reden om opnieuw te bestellen.

stefan

Overzichtelijke site. Correcte uitleg van producten. Dure levering.

Antonie van Woerdekom

Levering zoals beloofd. Helaas was de inhoud van mijn pakket vernield tijdens vervoer. Na dat ik dat had gemeld, met foto van de schade, hebben ze onmiddellijk vervanging gestuurd.

Kortom, ik ben tevreden!

Boma mtb bv

Goed maar had niet alle onderdelen

Lees beoordeling

Goed snelle service. Ook snelle reactie op vragen.
Niet direct juiste antwoord op de vraag