Goede service

Corvers gerry

Zeer professionele aanpak en snelle levering

Smulders

Prima afgeleverd wat besteld was! over de ledpanelen geen klachten.

Lees beoordeling

Online besteld en snel geleverd.

Lees beoordeling

Alles perfect en snel afgeleverd

Lees beoordeling

Omdat er veel aanbieders op de markt zijn hebben wij eerst een paar proef artikelen besteld. Omdat de prijs kwaliteit verhouding van deze artikelen naar tevredenheid waren hebben we nog een... Omdat er veel aanbieders op de markt zijn hebben wij eerst een paar proef artikelen besteld. Omdat de prijs kwaliteit verhouding van deze artikelen naar tevredenheid waren hebben we nog een bestelling geplaats. Op wat levering problemen na zijn wij over deze levering ook tevreden. wij hopen na verloop van tijd nog wat lampen te vervangen voor Led wij zullen dit hoog waarschijnlijk weer bij Ledpaneelgroothandel bestellen.

Theo Derks Oss.

We hebben bij u d e led tl buis 90 cm lang 30 watt ,de licht op brengst is perfect en et monteren is gemakkelijk in een woort is geweldig.

Edwin

Lampjes zien er goed uit, netjes alles verpakt en snel geleverd , wat op de site staat is ook wat je krijgt en dat zie je niet vaak , maar ledpaneel doet dat gelukkig wel super

Lees beoordeling

Perfect en tijdige levering.