Ron

Prima ingerichte webshop, voldoende info, gemakkelijk betalen.

gert

Heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Heb al regelmatig navraag gedaan, maar krijg steeds smoesjes.

Lees beoordeling

Mooie RGBWW LED panelen met montageprofielen en wandbediening besteld. Ondanks backorder snel en goed verpakt geleverd. In eerste instantie verkeerde afstandsbediening geleverd. Kreeg na enig heen... Mooie RGBWW LED panelen met montageprofielen en wandbediening besteld. Ondanks backorder snel en goed verpakt geleverd. In eerste instantie verkeerde afstandsbediening geleverd. Kreeg na enig heen en weer chatten alsnog de gevraagde bediening in aanvulling op de verkeerde netjes thuisgestuurd. Ben van plan weer te bestellen.

Lees beoordeling

Waardeloos, ze bieden spullen aan op de website welke helemaal niet leverbaar zijn. Communicatie verloopt moeizaam en er worden veel loze beloftes gemaakt. Na veel bellen een alternatief ontvangen... Waardeloos, ze bieden spullen aan op de website welke helemaal niet leverbaar zijn. Communicatie verloopt moeizaam en er worden veel loze beloftes gemaakt. Na veel bellen een alternatief ontvangen en te veel betaalde bedrag zou gecrediteerd worden. Helaas nog steeds niet gebeurd..

Snel en correct bezorgd.

Mathieu Cloetens

Prima service en afhandeling

Lees beoordeling

Na enkele telefonische gesprekken en een bestelling gedaan te hebben . kunt u het product niet leveren.
hierna verloopt het moeizaam er word gevraagd of ik een aluminium kleur goed...
hierna verloopt het moeizaam er word gevraagd of ik een aluminium kleur goed vind...ok dan ...maar dan word er een andere lamp geleverd die ik niet besteld heb voor deze terug te sturen zou ik zelf de verzendkosten moeten betalen...voor een fout die ik niet gemaakt heb na het heen en weer bellen kan ik ze toch terug sturen en zit ik nu alsnog te wachten op verlichting. eerste gesprek per telefoon was net voor kerst bestelling net na nieuwjaar HALLO!!!!!!!!!!

Lees beoordeling

Vlotte service prijs is ok, alleen kwaliteit is net goed afmontage is minder

michelschoutenelektro

Perfecte service snel geleverd