Jos

Na enige zoektocht naar (spat) waterdichte LED armaturen voor in de badkamer kwam ik bij Ledpaneelgroothandel. Goede prijs, mooi design en specs. Levering zoals verwacht anno 2017.

Lees beoordeling

Zeer snelle levering: bestellen en volgende dag in huis

Jorritsma

Mooie producten voor een scherpe prijs. Er zijn echter ook een paar minpuntjes :
Toen ik belde met een technische vraag over het product bleek al snel dat de dame aan de telefoon niet meer wist dan het gene wat op de site stond, ze deed ook geen enkele moeite om bv een collega te vragen.
Ik had bij LED panelen aansluitsnoeren met een stekker besteld, maar toen ik het spul thuis had bleek dat ik zelf voor de verbinding moest zorgen tussen het aansluitsnoer en de driver. Dit maakt het lastig om de panelen door te verkopen aan b.v plafondboeren.

Tegelzetterbedrijf memo

Handig. Snel leveren. Maar te weinig. Info. Via live chat. Graag meer aandacht. Degene die. Mensen vragen beantwoord.

Jan

Vlotte service. Meedenken bij vragen over aanpassingen. Prima.

ceyssens sven

Zeer duidelijke site en snelle afhandeling en levering van de goederen

Lees beoordeling

Man man man wat een bedrijf.
Beloven verzending via Fedex waar ze je voor laten betalen verzenden vervolgens via DPD (Laagste in logistiek land)
Als je dan vervolgens ga vragen of ze...
Man man man wat een bedrijf.
Als je dan vervolgens ga vragen of ze even concreet willen uitzoeken wat de status is omdat er al veel ellende is geweest krijg je bijdehante irrelevante antwoorden ga je vervolgens confronterend vragen of ze on topic willen blijven krijgen je zaken als wat ouwehoer je nou naar je hoofd geslingerd... Wat een bedrijf ongelooflijk. Tot mijn spijt zijn we zo te zien jammer genoeg ook niet de enigste die zo behandeld worden.

Ivan Laheyne

Perfect geregeld . supersnelle levering, goed verpakt !

Lees beoordeling

Altijd snelle service, mooie led panelen goeie kwaliteit

Danny V

Snelle en correcte afhandeling