Harrie

Goede website, betrouwbare snelle service

Mark

Vlotte levering en product conform beschrijving. Prijs kwaliteit dik in orde.

Beste Mark,
Hartelijk dank voor uw vriendelijke feedback!

Pieter

Verschoren Willy

Correcte en snelle levering

Beste Willy,
vriendelijk dank voor uw mooi feedback!

Dominique Provost

Professioneel advies

Slecht

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Wat vervelend om te lezen dat u geen goed ervaring hebt gemaakt.
Onze Sales & Support afdeling neem t contact met u op om een oplossing...
Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Wat vervelend om te lezen dat u geen goed ervaring hebt gemaakt.
Onze Sales & Support afdeling neem t contact met u op om een oplossing aan te bieden.

Linda

Wij hebben 5 stuks wandlampen led GU10 up and down besteld, ze zijn precies zoals verwacht, let op deze worden wel geleverd zonder de ledlampen zelf, wij hebben dat bewust gedaan omdat wij daar nog... Wij hebben 5 stuks wandlampen led GU10 up and down besteld, ze zijn precies zoals verwacht, let op deze worden wel geleverd zonder de ledlampen zelf, wij hebben dat bewust gedaan omdat wij daar nog een doos vol van hadden, ze waren snel binnen en goed verpakt

Beste Linda,
Hartelijk dank voor uw geweldige feedback!
Juist, deze informatie is ook op de website aangegeven in de omschrijving.

G.Beckers

Snelle levering en goed materiaal

Erdal

Jammer dat de showroom gesloten was. Maar de medewerker heeft mij goed geholpen bij het kiezen van de juiste spotjes.

Stefaan Corneille

Zeer tevreden, vlotte levering en goede prijs/kwaliteit

Beste Stefaan,
Hartelijk dank voor uw leuk feedback!