Dvdb

Materiaal zou de dag na bestelling worden geleverd. We zijn bijna een week verder en er is nog niets geleverd. Een afleverpoging van DPD is zogezegd mislukt omdat er niemand thuis was.Het... Materiaal zou de dag na bestelling worden geleverd. We zijn bijna een week verder en er is nog niets geleverd. Een afleverpoging van DPD is zogezegd mislukt omdat er niemand thuis was.Het afleverpunt was een dokterscabinet met wachtzaal, alle lichten aan, minstans vijf autos op de parking er vlak naast! Over het bestelde materiaal kan ik nog niets zeggen daardoor.

Roelof

De levertijd was goed,gemakelijk aan te sluiten,en veel meer licht

Joost

Zeer goed ,volgens afspraak ontvangen en snel antwoord gehad op mijn vraag.

Geweldig

Herwig

Van een zeer goede service mogen genieten, dank u wel

ENGEL

PERFECTE LEVERING EN SERVICE, GOEDE KWALITEIT VAN LEDPANELEN

STB SHOP

Snelle levering , en producten boven verwachting goed gebruiken ook echte krachtige (opbrengst) maar energie zuinige panelen

P. Klokkers

Prima prijs kwaliteit verhouding, het enige wat ik mis is het betalen op rekening, dat is voor onze administratie een stuk handiger misschien kan dat worden aangepast

Horst

Gute LED Panels. Schnelle Lieferung.
Hoch zufrieden. Danke schon.

Dirk Grondelaers/Albrico CV

Goede en correcte beschrijving van de gewenste artikels.
Snelle en correcte levering