Firma was telefonisch ook niet bereikbaar, via de mail gereageerd en wacht al een week op een reactie.

Lees beoordeling

Onze ervaring is overwegend positief. De order is snel uitgevoerd en de prijzen zijn concurrerend. Enig minpuntje was, dat bij de levering een aantal producten ontbrak. Dat is daarna echter meteen... Onze ervaring is overwegend positief. De order is snel uitgevoerd en de prijzen zijn concurrerend. Enig minpuntje was, dat bij de levering een aantal producten ontbrak. Dat is daarna echter meteen gecorrigeerd.

Circumflex Automatisering

Heldere website, snelle levering

kunnenvandergragt

Op advies van collega hier de ledverlichting besteld omdat hij goede ervaring met dit bedrijf heeft
en daar ben ik het helemaal mee eens goede led panelen voor een goede prijs

Dalfser kunstlokaal

Er ontstaat prima werklicht onder de panelen plus ze zijn zo geplaatst

Cellarius haarmode

Prima service,snelle bezorging

Lees beoordeling

Denken mee en het product doet wat ze beloven.

Lees beoordeling

Goede hulp via chat, snelle levering en goede kwaliteit

jacobs wesley

Zeer vlotte levering van onze producten

Lees beoordeling

Snelle levering, tevreden over de ledverlichting, netjes verpakt.