Snelle levering , maar toen de elektriciens enkele weken de lampen op wilde hangen bleken de schroeven te ontbreken. En verder bleek dat de gekozen lampen veel licht gaven. Ik wilde dimbare... Snelle levering , maar toen de elektriciens enkele weken de lampen op wilde hangen bleken de schroeven te ontbreken. En verder bleek dat de gekozen lampen veel licht gaven. Ik wilde dimbare nabestellen maar kon ze niet meer terug sturen (moet binnen 14 dagen), jammer dat het niet wat flexibeler kon. Maar ze hebben natuurlijk gelijk.

Marnix

P.anelen zijn mooi en geven veel mooi licht

HEMOSA BVBA

Perfecte afhandeling van de bestelling, snel geleverd eenvoudig te installeren ! Bij vragen stonden ze mij direct bij!

Lees beoordeling

Deze ledpanelen geven zo'n mooi licht. Alleen jammer dat je op site,niet duidelijk kunt zien of je die 220 V aansluitkabel
wel,of niet nodig hebt.
Als ik dit van te voren wist had...
wel,of niet nodig hebt.
Als ik dit van te voren wist had ik die kabels er niet bij besteld.

- de led-panelen waren goed verpakt en zijn van uitstekende kwaliteit
- de medewerkers zijn vriendelijk en welwillend
- een minpuntje vind ik, dat je geen idee hebt wanneer de...
- de led-panelen waren goed verpakt en zijn van uitstekende kwaliteit
- de medewerkers zijn vriendelijk en welwillend
- een minpuntje vind ik, dat je geen idee hebt wanneer de bezorger komt; alleen de dag is bekend, maar geen enkele tijdsindicatie; er wordt niet bij de buren afgegeven en ook niet een tweede keer aangeboden; dat maakt het allemaal wel een beetje moeilijk, als je toch af en toe eens de deur uit moet.
- ook een minpuntje vind ik dat ik bij de tweede bestelling weer mijn hele adres moest invullen; de meeste webwinkels
onthouden dat gewoon; verder heb ik op de website ook mijn bestelling niet kunnen terugvinden
- maar de spullen waren prima en de prijs ook!

Steenhouwerij de Kort

Snelle service en meedenken wat betreft levering

Frans W.

Goede service en prima Led TL verlichting.

marcel

Korecte en snelle levering

J. Schutten

Ik heb bij jullie een bestelling gedaan , order nummer 83324, van 6 ledpanelen 3000 lumen en 5 ledpanelen 4000 lumen op 9 nov, J,l. waarvan ik op vrijdag 11 nov, alleen de 6 lampen heb ontvangen... Ik heb bij jullie een bestelling gedaan , order nummer 83324, van 6 ledpanelen 3000 lumen en 5 ledpanelen 4000 lumen op 9 nov, J,l. waarvan ik op vrijdag 11 nov, alleen de 6 lampen heb ontvangen onder nummer 0516 7998 3965 78m Nl-0512 met verdere no1276 en N17op de verpakkingsdoos van jullie distributeur/ bezorger. Mijn vraag is dus hoe dit kan, en ik nog in afwachting ben van de resterende lampen , en zal nu dan ook niet aangeven op de vraag of ik dit bedrijf zal aanbevelen.
Met vr groeten,
J. Schutten

Huub

Snelle levering leuke prijzen.