Ottes

Slecht verpakt tijdens verzending buizen rammelde, het is dat bode er voorzichtig mee omging anders was er schade.
En dat voor 9 euro aan verzend en verpak kosten schandalig.
Ondanks de...
En dat voor 9 euro aan verzend en verpak kosten schandalig.
Ondanks de mededeling op de buis dat er kortsluiting kan optreden is dit niet voor a technische mensen.
Het zou een veilige en kleine moeite geweest zijn de kortgesloten aan de niet gebruikte zijde van de buis op te heffen.
Verdient geen CE keurmerk.

Snel en goede service

Lees beoordeling

De bestelling werd snel uitgevoerd en we werdengoed op dehoogte gehouden.
Jammer dat de verkeerde artikelen werden geleverd

Lees beoordeling

Prima. We hebben uw bedrijf al aanbevolen bij diverse bedrijven hier in de buurt.

J. Elzinga

Snelle levering en niet duur.

Hein Habes

LED TL gebied een brede keus met een scherpe prijs en snelle correcte levering.

Nette service

R. de Windt

Prima led lampen en snel geleverd.

Lees beoordeling

Ik ken dit bedrijf al van vroeger en ben reeds in de zaak zelf geweest. Daar werd ik zeer positief en deskundig begeleid

Jan

Info, service en snelheid zijn prima; gisteren besteld, vandaag geleverd in de praktijk; mooi zo.
Initiele productkwaliteit ziet er goed/ degelijk uit.
Zou goed zijn in specificaties...
Initiele productkwaliteit ziet er goed/ degelijk uit.
Zou goed zijn in specificaties ook de kleurweergave op te nemen. Deze lijkt voor 3000K product aan lagere kant te zijn (<80) maar nog redelijk/ goed genoeg voor toepassing die ik voor ogen heb.