Aad Bogaards

Zeer snelle levering. Continue berichtgeving over verwerken order. TL balken voldoen aan omschrijving.

Lees beoordeling

Redelijke producten, helaas een zeer onbeschofte klantenservice. Erg kort af, niet meedenken, klant is geen koning en niet de moeite nemen om een naam goed te spellen.

A. Noniem

De panelen zijn fantastisch, mooi afgewerkt, prima , boven verwachting!
De panelen zijn fantastisch, mooi afgewerkt, prima , boven verwachting!
De website is onduidelijk, ik weet nog steeds niet of ik dimbare drivers heb gekregen , of deze nog nageleverd worden en of dimmers inclusief zijn. De klantenservice- chat gaf ook geen eenduidige en duidelijke antwoorden op mijn vragen

Jos Hendriks

Snelle levering goede service

HB Techniek

Website is overzichtelijk, snelle levertijd. De producten zien er degelijk uit. het verpakken zou wat mij betreft wat beter kunnen. Nu was het een pakket met 2 ledpanelen samen met losse trafo's en... Website is overzichtelijk, snelle levertijd. De producten zien er degelijk uit. het verpakken zou wat mij betreft wat beter kunnen. Nu was het een pakket met 2 ledpanelen samen met losse trafo's en aansluitsnoeren in een grotere doos.
Je weet niet wat er allemaal bij de pakketdienst gebeurd!!

Jac. G.

Duidelijke website. Bestelling zeer correct verwerkt en snel geleverd. 2 dagen.
De tracering is gemakkelijk en duidelijk.

harry hol

Snel en goed geleverd

Lees beoordeling

De TL verlichting voldoet aan de verwachtingen. Zeer snelle e accurate levering

R Groen

Snelle levering, prima led spots, voldoen aan de verwa chting.

Top snel geleverd