A.S.I. Productiebedrijf BV

Wij hebben een bestelling gemaakt en vanaf het begin werden we heel goed geïnformeerd hoe het stond met onze bestelling.
We hebben alles keurig netjes verpakt ontvangen en zijn heel tevreden...
We hebben alles keurig netjes verpakt ontvangen en zijn heel tevreden over dit bedrijf. als wij weer iets nodig hebben dan word het..... Ledpaneel uiteraard.
met vriendelijk groet Frank v Schijndel

Lees beoordeling

Volgens de site was er voorraad van de gewenste LED-bakken 606 x 60. Laster bleek uitverkocht maar werd binnen 2 weken alsnog geleverd.

Giel Aarts

Ik heb een reactie al eerder gegeven en de tegen reactie was positief.

jeroen

Prima snelle levering panelen zien er goed uit en werken prima

Correcte levering

Ton van de Pas

Goed advies, goede service. Tevreden.

G.Artz

Perfecte afhandeling van bestelling Mooie kleur van de ledarmaturen

Lees beoordeling

Top. reageren ook snel op mail

Strampel

Prima bedrijf en pesobeel

dennis

Goede en snelle service. En volgens mij ook nog de goedkoopste.