Verpakking was maar zus en zo
Panelen zijn goed

Kevin

Zeer vlotte aflevering van de producten!
Zeer vlotte aflevering van de producten!
Na een verkeerde status van mail, vraagde ik dit direct na via mail, en kreeg zeer snel een antwoord, en werd alles meteen recht gezet, zeker een aanrader! Super service en vlote afhandeling!

Gert L

Goed materiaal

Lees beoordeling

Snelle levering. Goede uitleg op de site.

Lees beoordeling

Fantastische ledpanelen. Mooi helder licht, veel beter dan mijn oude tl-lampen

Mobile4all

Heel erg slechte ervaring, eindelijk na 4 dagen heb ik mijn bestelling ontvangen.

De Sheriff

Nadat ik vroeg om een langer snoer aan de display is deze zonder extra kosten gemonteerd. Daarnaast een snelle en perfecte levering.

Alles bestens

Mobile4all

Heel erg slechte ervaring, na 4 dagen nog niet mijn bestelling binnen geb gekregen. 0

Lees beoordeling

Positiv war das die Ware schnell geliefert wurde.
Positiv war das es eine Probebestellung zum Ausprobieren gibt.
Negativ ist das bei einem großen Mark aus Deutschland am Telefon kein...
Positiv war das die Ware schnell geliefert wurde.
Positiv war das es eine Probebestellung zum Ausprobieren gibt.
Negativ ist das bei einem großen Mark aus Deutschland am Telefon kein deutschsprechender Ansprechpartner ist.
Negativ ist das dieser wohl vorhandene Mitarbeiter nicht ans Telefon geholt werden konnte, um eine technische Frage zum Produkt zu beantworten.
Meine Frage war sehr simple und hätte direkt beantwortet werden können.
Sie lautete wie befestige ich ein Panel in einer Abgehängte Decke. Klammern waren nicht dabei, konnten auch nicht im Katalog geordert werden. Ebenso ein Rahmen war nicht zu finden .
Ich hoffe nur das dieses Feedback einer lesen kann.
mfg Manfred Günther Order 80789