van den Bergh

Duidelijke website en eenvoudige bestel methode. Prima en snelle levering!

Archipel

Goede snelle levering

Total event group BV

Heb mijn betaalde bestelling niet volledig ontvangen
ledpanelen 60 x 120 werden niet afgeleverd

Beste Total event group BV,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Wat vervelend om te lezen, waarvoor onze excuses!
U heeft via de email de track en tracé codes ontvangen, waarin u ook kunt...
Beste Total event group BV,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Wat vervelend om te lezen, waarvoor onze excuses!
U heeft via de email de track en tracé codes ontvangen, waarin u ook kunt zien dat de 2 FedEx leveringen vertraagd zijn. Dus uw led panelen 60x120 moet nog afgeleverd worden.
Mocht u verder vragen hebben, dan neem gerust contact met onze Sales & Support afdeling op.

jozef soons

Waarom zet ge nergens geen voltage bij ik zoek 24v en die vind ik niet dus aanbevelen nog niet zo direct

Beste Jozef,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Bij alle onze producten zijn de voltages in de specificatie aangegeven, zodat klanten geïnformeerd zijn welke producten zij kopen.
Mocht u...
Beste Jozef,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Mocht u vragen hebben, dan bel gerust onze Sales & Support afdeling.

Top

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw geweldige feedback!

den Teuling

Correct

Leveringen duren enorm lang

Beste Anouk,
Hartelijk dank voor de feedback!
Uw order was binnen 1 werkdag afgeleverd, sneller is het ons helaas niet mogelijk.

Riva

Goede snelle service

Edward

Prima,snelle levering, goed product

Beste Edward,
Hartelijk dank voor de vriendelijke feedback!

Daniel

Makkelijk besteld aan schappelijke prijzen .