Henos

Perfect Ledpaneel met veel licht en keurig afgewerkt. Al mijn tweede paneel, ideaal te gebruiken om fotonegatieven en dia's te bekijken. Uitstekende prijs/kwaliteit! Perfecte en snelle levering

Beste Henos,
Hartelijk dank voor uw geweldige feedback!
Lek om te lezen dat u met onze artikelen zo tevreden bent.

thies

Top ga zo door

museum de Scheper

Prettig , snel reageren, kennis van zaken

Beste de Scheper,
Hartelijk dank voor uw vriendelijke feedback!

Cc de steiger

Top

Hein

Snelle levering, netjes verpakt

C. Koene

Moeizaam trage , afwikkeling van retour zending
Niet passende materialen geleverd
Kortom niet goed

Beste Koene,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Onze excuses voor de langere verwerkingstijd van de retourzending.
Retourneerde artikelen worden na ontvangst binnen maximaal 14 dagen...
Beste Koene,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Onze excuses voor de langere verwerkingstijd van de retourzending.
Retourneerde artikelen worden na ontvangst binnen maximaal 14 dagen gecrediteerd.
Mocht u verder nog vragen hebben dan neem gerust contact met ons op.

Jaap

Snel bezorgt top

demunck jean-pierre

Alles in orde, geen slecht woord over te zeggen

Beste Carine,
Hartelijk dank voor uw geweldige feedback!

Brian

Perfect!

De Haan

Enkele led-tl's en een instelbare E27 led-lamp besteld. De volgende dag kon ik al installeren.

Beste de Haan,
Hartelijk dank voor uw leuk feedback!
Wat fijn om te lezen dat u al de volgende dag uw order kon instaleren.