Jan Turtelboom

"Perfect" is de kortst mogelijke omschrijving.

Bert

Zeer snelle en goede levering. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

COMPTAFISCO

GOEDE PRIJS - GOED PRODUCT - SNELLE LEVERTIJD

Hartman

Goede ervaring

Lees beoordeling

Prima bedrijf snelle levering en goede service

Ed

Levering te laat verder oke

Beste Ed,
Hartelijk dank voor de feedback!
Onze excuses voor de vertraging,

Patrick Peeters - Box A Beat recording studio

Bestelling geplaatst voor railsysteem, spots en led panelen

Beste Patrick,
Hartelijk dank voor de vriendelijke feedback!

Sander

Duidelijke website, lage prijzen, vlotte levering.

Beste Sander,
vriendelijk dank voor de feedback!

Koerel

Helaas werden er maar 11 van de 16 bestelde spots geleverd
Helaas werden er maar 11 van de 16 bestelde spots geleverd
Na ca 15 min kreeg ik een vriendelijke medewerkster aan de lijn die beloofde het snel in orde te maken Na een week heb ik weer contact opgenomen en ze beloofden het nu snel te regelen en inderdaad binnen 2 dagen werden de ontbrekende spots geleverd

Plafondbedriuw Noard Fryslan

Goede bereikbaarheid maar levering is niet helemaal goed gegaan

Beste Klant,
Dank u wel voor de feedback!
Beste Klant,
Dank u wel voor de feedback!
Onze excuses voor de vertraging, door de enorme drukte was het ons niet mogelijk de snelle service aan te bieden die onze klanten van ons gewend zijn. Inmiddels wordt alles weer op tijd geleverd.