Mathijs

Langere levertijd dan geadverteerd

Beste Mathijs,
hartelijk dank voor de feedback!
Beste Mathijs,
hartelijk dank voor de feedback!
Onze excuses voor de vertraging, door de enorme drukte was het ons niet mogelijk de snelle service aan te bieden die onze klanten van ons gewend zijn. Inmiddels wordt alles weer op tijd geleverd.

Wim

Gemakkelijk besteld, duurde iets langer voor ze binnenkwamen door problemen met vervoerder. Verder prima geleverd

Beste Wim,
Hartelijk dank voor uw vriendelijke feedback!
Onze excuses voor de vertraging!

Klok

Skyline Hypotheken

Service bewezen

Beste Team Skyline Hypotheken,
Hartelijk dank voor uw geweldige feedback!

Grünholz

lumberjack

Helemaal top

Cor

Produkt voldoet aan verwachting keurig verpakt en snel geleverd.

Roy

Klein logistiek probleem door overmacht, wel professioneel en naar tevredenheid opgelost

Multifoon Hifi / Leen Koopman

Prettige afhandeling van de bestelling. Deze bleef iets langer weg dan ik had verwacht maar het prettige contact maakte alles goed.

Particulier M de Vries

Goede prijsverhouding tov de geleverde kwaliteit. Snelle en correcte kevering.

Beste de Vries,
Hartelijk dank voor uw geweldige feedback!