Ruurlo

Vandaag besteld, morgen geleverd is niet gelukt. Woensdag besteld, maandag geleverd. Wel de juiste spullen!

Beste Johan,
Hartelijk dank voor uw vriendelijke feedback!
Helaas was er een vertraging waardoor uw order niet op de volgende dag werd afgeleverd, waarvoor onze excuses!

Bolleire jens

Slechte leveringsdienst waar jullie voor kiezen
Wacht nu al van 13 april op voorradige producten.

Beste Jens,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Uw order is op dezelfde dag nog verzonden vanuit onze magazijn.
Helaas is er een grote vertraging met FedEx, waardoor pakketten niet op tijd...
Beste Jens,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Uw order is op dezelfde dag nog verzonden vanuit onze magazijn.
Helaas is er een grote vertraging met FedEx, waardoor pakketten niet op tijd kunnen afgeleverd worden, waarvoor onze excuses!

Ms

Kabelverbinder T aangeschaft. Alleen jammer dat er een kroonsteen inzat voor een rechte kabelverbinder.

Beste Martin,
Dank u wel voor uw feedback.
Ik zal het graag doorgeven, dank u wel.

Ad

Goed product, en snelle levering

Delta

Perfect, alles in orde en snel met live updates.

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw geweldige feedback!

Frank

Duidelijke productomschrijving. Stipte levering. Kwaliteit zoals verwacht.

Baee Danny

Levering na 10 dagen nog steeds niet ontvangen

Beste Baee,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Onze excuses voor de vertraging met FedEx! Onze Sales & Support afdeling heeft u via de e-mail gecontacteerd en een oplossing aangeboden.

RM

Uitstekend

Wim000

Snelle accurate reaktie

Beste Wim,
Hartelijk dank voor uw geweldige feedback!

Lisa

Top!!