Packlinq

Top LED panelen, ze geven bijzonder veel en goed licht. Een tip, haal zelf genoeg goede schroefjes, want de meesten braken bij mij. Maar goed het gaat tenslotte om de verlichting en die is de prijs... Top LED panelen, ze geven bijzonder veel en goed licht. Een tip, haal zelf genoeg goede schroefjes, want de meesten braken bij mij. Maar goed het gaat tenslotte om de verlichting en die is de prijs meer dan waard

René

Produkt oké - alleen afgeleverd op afhaalpunt en niet thuis

Beste René,
Hartelijk dank voor uw vriendelijke feedback!
Wat vervelend dat het pakket niet bij u thuis is afgeleverd maar op een afhaalpunt.
U kunt telefonische contact met onze Sales...
Beste René,
Hartelijk dank voor uw vriendelijke feedback!
U kunt telefonische contact met onze Sales & Support afdeling opnemen om een nieuwe poging bij de leverancier aan te vragen.

Doris

Snelle levering. De Gledopto spots zijn geweldig sfeervol. Veel keuze scènes, de tuin veranderd in een oase van rust tot een subtropische Bahamas feest. Spontaan zin in de zomer!!! De spots zeer... Snelle levering. De Gledopto spots zijn geweldig sfeervol. Veel keuze scènes, de tuin veranderd in een oase van rust tot een subtropische Bahamas feest. Spontaan zin in de zomer!!! De spots zeer makkelijk te connecten met Philips Hue.

Christof

Snelle levering met fantastische feedback. Na de bestelling onmiddelijk bevestiging met track en trace van het pakketje. Op de dag zelf kreeg ik een melding om welk uur het leverden. Perfecte... Snelle levering met fantastische feedback. Na de bestelling onmiddelijk bevestiging met track en trace van het pakketje. Op de dag zelf kreeg ik een melding om welk uur het leverden. Perfecte service dus.

Beste Christof,
Hartelijk dank voor uw geweldige feedback!
Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent met onze service!

Kuhn jp

Aanrader

reno cornet

Perfecte service - degelijke kwaliteit

Beste Klant,
Hartelijk dank voor de geweldige feedback!

Breusegem

Stipte en correcte firma die betaalbaar is

D

Top service. Foutief geleverd onderdeel werd dezelfde dag nog opnieuw geleverd.

Beste Dimitri,
Hartelijk dank voor uw vriendelijke feedback!
Leuk om te lezen dat de nalevering zo spoedig is verwerkt en afgeleverd.

Pp

Prima ervaringen (al jaren)

Kuijpers tweewielers

Vlot geleverd