Koenraad

De perfecte verlichtings armaturen gevonden voor dit keereen echt ongelooflijke prijs. Ook zeer snel bezorgd! Ik vind t echt een premium product. Beter nog dan wat beschreven was!

Beste Koenraad,
Hartelijk dank voor uw geweldige feedback!
Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent ben onze producten, wij wensen veel plezier ermee!

Besselink

Geuzinge & Groeneveld BV

Snel, vriendelijk. Dank je

Lees beoordeling

Deforche Freddy. Café "DE KOEKUIT"

Correcte en zéér snelle communicatie!
Levering perfect.

Beste Freddy,
Hartelijk dank voor uw leuke en vriendelijke feedback!

Damatech

Snelle levering , goede prijzen , goede kwaliteit

meurisse

Tony

Heel goed en snel

paul schoof

Superservice!

Beste Paul,
Hartelijk dank voor uw vriendelijke feedback!
Leuk om te lezen dat onze service u zo goed bevalt.

Steenbergern

Goed zo

Mangelaars

12 dezelfde led armaturen besteld, 10 goede en twee verkeerde gekregen.

Beste Nellie,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Wat vervelend om te lezen, dat u 2 verkeerder producten heeft ontvangen, waarvoor onze excuses!
Onze Sales & Support afdeling heeft een...
Beste Nellie,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Onze Sales & Support afdeling heeft een gratis retourticket aangemaakt en een gratis nalevering.
Mocht u verder nog vragen hebben, dan contacteer ons graag,