Thormes

Snelle en goede service

Martens

Ondanks het niet beschikbaar zijn van het bestelde artikel en een lange wachttijd, een prachtig alternatief aangeboden waarvoor dank

Beste Martens,
Hartelijk dank voor uw vriendelijke feedback!

Maes

Ledpanel besteld , snelle levering correcte prijs

H.Maatman

's avonds besteld en volgende morgen in huis. prima product. Ik ben zeer tevreden.

Beste H. Maatman,
Hartelijk dank voor uw geweldige feedback!

Museum Zaanse Tijd

Goede en snelle levering.

vof Pouls

Netjes afgehandel

De Groote Kurt

Snelle en correcte levering

Beste Kurt,
Hartelijk dank voor uw geweldige Feedback!

Hertog

Correcte snelle levering / optimale communicatie

Frank

Ledpanelen dag later geleverd en zeer lange reactietijd op e-mail

Beste Frank,
Hartelijk dank voor je feedback.
De snelle reactie was door de enorme drukte helaas niet mogelijk, waarvoor onze excuses.
Wij zijn nu weer zoals gewent bereikbaar en...
Beste Frank,
Hartelijk dank voor je feedback.
Wij zijn nu weer zoals gewent bereikbaar en reageren op dezelfde werkdag.

Geert

Vlotte bestelling , het product voldoet aan de verwachting , de kwaliteit zullen we zien bij langdurig gebruik