Goede overzichtelijke website met een snelle levering van het bestelde artiekel

Omvormer gekocht

Zo als je mag verwachten

M Sprengers

Correcte levering binnen afzienbare tijd. Goed verpakt dus geen schade tijdens transport mogelijk.

snelle correcte levering

S.

Ik had een 375 w kitchenaid uit Amerika laten komen. Ik had verschillende verhalen gelezen op internet, maar toen toch maar even gebeld naar dit bedrijf. Hier werden al mijn vragen heel goed... Ik had een 375 w kitchenaid uit Amerika laten komen. Ik had verschillende verhalen gelezen op internet, maar toen toch maar even gebeld naar dit bedrijf. Hier werden al mijn vragen heel goed beantwoord. Écht top service. Ik had er gelijk een goed gevoel bij en nu ben ik, naast mijn Kitchenaid, nu ook een trotse eigenaar van een 1500 w omvormer :)

Top service, snelle levering en fijn dat er voorbeelden op de site staan.

Zeer goede ervaring, behulpzaam en snel.

Snelle levering, goede informatie over het product

wrp poot

Dat is super keurig verpakt en vlug geleverd

goede uitleg en vriendelijk behandeld

Duidelijk en snel

Je kunt zien wat je koopt

Edwin Nuwolt

Heb nu voor het eerst hier besteld en dat was een goeie ervaring.

Duidelijke website, veel keuze.

WWS

Na de aankoop van de 24 volt omvormer blijkt deze niet in de 24 volt ingang te passen maar alleen in de 12 volt aansluiting. Hij is zodoende niet bruikbaar voor mij. Had erg fijn geweest wanneer er... Na de aankoop van de 24 volt omvormer blijkt deze niet in de 24 volt ingang te passen maar alleen in de 12 volt aansluiting. Hij is zodoende niet bruikbaar voor mij. Had erg fijn geweest wanneer er een verloop bij had gezeten.

A.A. van Wijngaarden

Accuraat en doelgericht