Prima ervaring

site is duidelijk informatief prima

Prima service en snelle levering.

Service en snelle levering.

Fred Righarts

Uitstekende telefonische informatie en ze er snelle en prima sevice.

Uitstekende telefonische informatie

Jack de rover

Prima geregeld

Rawpacket BV

Zeer snelle levering !

Henk koomans

Goede dag, ik had op zeer korte termijn een omvormer nodig omdat ik ( internationaal chauffeur afhangkelijk ben van my magnetron ( dit voor speciaal dieet) vrijdags hield mij 24 volt magnetron er... Goede dag, ik had op zeer korte termijn een omvormer nodig omdat ik ( internationaal chauffeur afhangkelijk ben van my magnetron ( dit voor speciaal dieet) vrijdags hield mij 24 volt magnetron er mee op dan snel uit kijken voor iets anders al zo zondags besteld en dinsdag avond kon ik weer eten chapeau voor dit bedrijf en alles betreffende verzending keurig doorgegeven. Ik zal jullie adres zeker doorgeven aan mij colegas. Bedankt voor de goede service.

Service +++++

Hans Rust / Edental

OK

frowijn

De bestelling was op tijd binnen ik vraag me alleen af of het wel de goede omvormer is.

Ik vraag me af of ik wel de goede omvormer heb besteld.
Er zit een stekker aan die bestaat uit een ronde gladde staaf. en 2 platte staafjes voor zien van 2 ronde gaatjes aan het einde. Ik vraag me af of ik wel de goede omvormer heb besteld.
Ik ga naar suriname en ik vraag me af of dit wel de goede omvormer is.
Moeten er niet gewoon net als bij elke stekker 2 st ronde staafjes zitten.
Of moet er soms nog een extra snoer bij waar aan de ene kant die 3 polige stekker in kan van de omvormer en de andere kant een normale stekker zit die in een stopkontakt past. ???????? ik heb nu desktop voltage converter 45 W 110vac to 230vac ontvangen.
Gaarne telefonisch antwoord op 06-81952526 of 030 2540399. A.J. Frowijn 3451 TA Vleuten nr 37.

Reactie Leertronic BV:

Hartelijk dank voor de Feedback,
Hartelijk dank voor de Feedback,
Dit is de de juiste omvormer voor gebruik in Suriname op 110 volt. Deze kleine 45W omvormer is voorzien van een aardepin voor gebruik op een geaard stopcontact. Dit is omdat deze omvormer veel gebruikt is met opladers voor tandenborstels. In een vochtige omgeving is een geaarde omvormer gewenst.
Een extra snoer is voor gebruik in Suriname niet nodig.
Nogmaals hartelijk dank voor u Feedback.

Naar tevredenheid