Uitstekend

goede kwaliteit

Jochem

Ik heb het telefonisch informatie opgevraagd en het was een zeer goed gesprek waar de tijd werd genomen om te bepalen wat nodig is. Geduld en professional.

Site is oudbollig maar duidelijk en werkt makkelijk. Je kan gewoon bellen en je wordt goed te woord gestaan.

Goed, snelle levering

De site is niet helemaal overzichtelijk, zeker voor een relatieve leek, maar bellen werkt heel goed

Snelle mondelinge reactie en snel teruggebeld

Prima en snel geregeld.

Christiaan

Het is de eerste keer dat ik van Omvormer-omvormers.nl gekocht heb en heb een goede ervaring gekregen.
Ik heb het product nu inmiddels 2 a 3 maanden in gebruik alles werkt top en ziet er ook degelijk uit.
De prijskaart die aan de producten hangen zijn ook goed niet te duur en toch kwaliteit.
De levertijd was ook optijd.
Ben van plan in de toekomst nog wat tekopen, TOP, Mensen van Omvormer-omvormers.nl

kranenburg

Voortreffelijk en vakkundig.

Daar ik tot twee toe gebeld heb voor in formatie over de omvormer, en beide keren geweldig en vriendelijk te woord ben
gestaan. Top.

Nee

Michaelle de Goeij-Falconi

Goed.

Uitstekend voor de eerste keer een omvormer gekocht. hierover telefonische informatie opgevraagd, zeer vriendelijk geholpen en uitleg gehad, na de bestelling snel geleverd

Telefonisch uitstekende informatie gehad, zeer vriendelijk