DF Ros

Snelle levering, goed verzorgd

zie boven

Wijbrand van Delft

Professionele snelle dienstverlening. Ik heb de bestelling, waarbij ik telefonisch een aantal vragen kreeg beantwoord heel plezierig en de snelheid van leveren heeft me in postieve zin verrast.

De toegankelijkheid via telefoon en de praktisch toepasbare antwoorden heb ik als sterkste punt ervaren.

Omvormers-omvormers.nl kwam ik op het spoor na een miskoop met een onzuivere omvormer van een ander bedrijf. Via internet / google kwam ik bij dit bedrijf en had ik ruime keuze uit zuivere sinus... Omvormers-omvormers.nl kwam ik op het spoor na een miskoop met een onzuivere omvormer van een ander bedrijf. Via internet / google kwam ik bij dit bedrijf en had ik ruime keuze uit zuivere sinus omvormers die mijn doel bereikten.

Ruime keuze

Jack Benhaim

Mijn ervaring met uw bedrijf is zakelijk en plezant. De bestelling was vlot zoals de oplevering van de omvormer. Prijs is redelijk. Wat de kwaliteit betreft, die moet ik nog zien.

Goede en snelle levering . Ik had mijn aflever adres veranderd nadat ik het online had besteld. Geen problemen gehad met de aflevering. Zeer tevreden. Online werd het product(omvormer voor koelbox... Goede en snelle levering . Ik had mijn aflever adres veranderd nadat ik het online had besteld. Geen problemen gehad met de aflevering. Zeer tevreden. Online werd het product(omvormer voor koelbox met auto aansteker stekker) ook goed beschreven waar je het voor kon gebruiken.

Zijn al beschreven in de eerste tekstvak.

Snele levering

EE Tours

nvt

Omdat ik deze omvormer meeneem naar de USA is vermelding van gewicht bij de advertentie gewenst!

Reactie Leertronic BV:

Hartelijk dank voor u feedback.
De gewichten van de artikelen staan in de omschrijving onder het knopje meer informatie en meer details.
Nogmaals hartelijk dank voor u feedback.

louis pot technische montage

Zeer aardige mensen en goede uitleg over de montage.