Manuel

Goed assortiment en duidelijke website

Levertijd, Overzichtelijk

Marinus

Naar alle tevredenheid verlopen verder geen opmerking ik ben 78 jaar oud

naar alle tevredenheid verlopen verder geen opmerking ik ben 78 jaar oud

jo vd bosch

Contact via internet

snelle leveing en corect

-----------

Er is niks mis met dit bedrijf

de snelheid wanneer ik het product thuis kreeg was super

KARIN

ZEER GOED GEHOLPEN

DUIDELIJK, GOED BEREIKBAAR EN ZEER SNEL IN BEZORGING BESTELLING EN BEANTWOORDEN EMAIL

Hans Baas

Goede service, vlotte afhandeling

Goede service, vlotte afhandeling

Titia

Een geweldig e keukenmachine in America gekocht. Natuurlijk niet goed bij nagedacht en de stekker en voltage is anders. Gelukkig kon ik bij jullie een omvormer bestellen waardoor ik nu kan genieten... Een geweldig e keukenmachine in America gekocht. Natuurlijk niet goed bij nagedacht en de stekker en voltage is anders. Gelukkig kon ik bij jullie een omvormer bestellen waardoor ik nu kan genieten in de keuken.

Zeer duidelijke site! Snel gevonden wat ik nodig had!

wienette damen

IK heb een paar keer gebeld voor informatie over omvormers en ben steeds enorm goed geholpen,te woord gestaan en de juiste informatie gekregen.Zal in de toekomst als ik nodig heb dan ook als eerste... IK heb een paar keer gebeld voor informatie over omvormers en ben steeds enorm goed geholpen,te woord gestaan en de juiste informatie gekregen.Zal in de toekomst als ik nodig heb dan ook als eerste bij hun op de site kijken en bestellen

de informatie die men vestrekt en de klantvriendelijkheid

Margo

Goed, heel goed.

Snelle bezorging bestelling, goed op de hoogte gehouden verloop bestelling, heel goed.