VISSER

SUPER SNELLE LEVERING

SUPER SNELLE SERVICE, MIJN BESTELLING WAS VERMIST IN DE POST EN ZONDER GEDRAAL OPNIEUW VERZONDEN. HEEL NETJES EN BEKWAAM.

Ricardo

Bestellen was gemakkelijk, levering binnen 24 uur ontvangen en goed verpakt, PRIMA.

Feuerstein

Waardeloos

géén

Ron de Wildt

Accuraat goed en snel geleverd, geen problemen gehad

accuraat goed en snel geleverd, geen problemen gehad

C J Ek

Snelle service en goed advies

snelle service en goed advies

Jan Stel

Ik kende het bedrijf tot nutoe niet. Het geleverde product voldoet prima aan de verwachtingen, prijs/kwalitietsverhouding is uitstekend en de levertijd overtrof mijn stoutste verwachtingen. Alle lof!

Buitengewoon snelle levertijd, uitgebreide productbeschrijving en achtergrondinformatie over het product op de website.

Polo

Ik ben zeer tevreden over het zaken doen met Leertronic BV

Ik ben zeer tevreden over het zaken doen met Leertronic BV, na telefonisch contact door de klantenservice goed op weg geholpen met de juiste informatie.

profeet

Prima geregeld

Prima service goed goed!

Peet

Bestelling goed verpakt en snel ontvangen

Bestelling goed verpakt en snel ontvangen met duidelijke instructiehandleiding. Goed advies via telefoon en email gekregen TOP

Paul

Snelle levering en goede kwaliteit

De bestelling netjes de volgende dag met post.nl ontvangen en de kwaliteit is beter dan ik verwcht had. Prima zaken gedaan bij deze onlineshop.