Sarah

Hun gebeld omdat ik niet zeker wist welke omvormer ik nodig heb. Mij goeie advies gegeven en heb ik nu en omvormer voor mij kitchenaid

Als je ergens mee zit kan je gewoon bellen en vragen.

Tjibbe Feenstra

Mijn ervaring is uitstekend, snelle levering van een mooie omvormer die er zeer solide en ook nog redelijk compact uitziet, de omvormer moet nog worden ingebouwd in de boot maar ik denk dat dat geen... Mijn ervaring is uitstekend, snelle levering van een mooie omvormer die er zeer solide en ook nog redelijk compact uitziet, de omvormer moet nog worden ingebouwd in de boot maar ik denk dat dat geen probleem is.
Kortom "so far so good"

Ik kreeg de indruk dat het mensen waren met ervaring en veel verstand van omvormers wat mij deed besluiten om hier een omvormer te kopen.

Top bedrijf! Vakkundig, duidelijk en snel. De bestelling was top geregeld.

Voor iemand met minder ervaring met omvormers is de informatie op de site erg duidelijk. Ik wist precies welke omvormer ik nodig had.

Verwiel

Zeer groot assortiment. Mooie website. Goede verpakking. Vlotte levering. Prima kwaliteit.
Aan te raden webwinkel.

Ja, zie boven.

Tof Elspeet

Uitstekend

Als een product niet geleverd kan worden dan wordt een prima alternatief aangeboden dat beter is.

Goed produkt gekocht, wat je vraagt krijg je ook. Voor een goede prijs!!

Goede uitleg op de site

Simpel te bestellen, op tijd geleverd. Prima apparaat.