Snel geleverd, goede prijs.

Zie onderstaand

Er zijn veel aanbieders van omvormers en ik hecht persoonlijk veel waarde aan een overzichtelijke en "eenvoudige" webshop. Uw webshop was duidelijk overzichtelijk en gaf mij de indruk dat er door u... Er zijn veel aanbieders van omvormers en ik hecht persoonlijk veel waarde aan een overzichtelijke en "eenvoudige" webshop. Uw webshop was duidelijk overzichtelijk en gaf mij de indruk dat er door u een duidelijke selectie is gemaakt in de merken die u verkoopt. Dit heeft mij vrij snel doen besluiten om de omvormen bij u te bestellen.

Ervaring met het product zelf heb ik nog niet.

Pieter

Keurige en snelle afhandeling van de aankoop

Marc Moolenaar

Ik heb een 12 VDC naar 24 VDC 3 A omvormer gekocht

Het orderproces is zeer efficiënt en snel.

Have ten

Goede producten en snelle levering

Goede producten en duidelijke handleiding

Heel goed

Duidelijke informatie ontvangen

Hans

Zeer tevreden, snelle levering en veel info op de website

Snelheid en service

pcma

De handleiding van het apparaat is niet in het nederlands, dus heeft omvormers.nl een nederlands kopietje bij de pakbon gedaan. Inhoudelijk komt deze overeen met de oorspronkelijke waarbij evenals... De handleiding van het apparaat is niet in het nederlands, dus heeft omvormers.nl een nederlands kopietje bij de pakbon gedaan. Inhoudelijk komt deze overeen met de oorspronkelijke waarbij evenals bij de kopie het complete 12v gedeelte niet beschreven is. Een toevoeging zou moeten zijn waar de 2 DC aansluitingen voor zijn, en wat deze per situatie precies doen, welke aansluiting naar welke accu moet en of hiermee de diodebrug kan komen te vervallen.

J.S. te H

Enkel positief

Snelle levering. Goed verpakt. Top!

Jan Tekelenburg

Snel geleverd en ik had nog een vraag over een laadstroomverdeler en dat is mij duidelijk uitgelegd dus ik ben zeer goed geholpen.