Duidelijke website, makkelijk bestellen, Snelle levering

duidelijke uitleg over het product.

Supersnelle levering en duidelijke communicatie! Het is dat ik niet nòg een omvormer nodig heb, want het is perfect kopen bij dit bedrijf.

Duidelijke communicatie

Albert

Prima.

desgevraagd snel antwoord via mail.

Snelle en uitstekende afhandeling

Duidelijke beschrijving van produkten.

Goede informatie vooraf op de website mbt het benodigde vermogen van de transformator

Toesjoeranroet.nl

Duidelijke website. Gemakkelijk bestellen. Levering zoals beloofd.

Frans van der Meer

Van tevoren heb ik een paar keer gebeld voor informatie. Ik werd steeds keurig netjes en professioneel geholpen. Dit leidde tot de aanschaf van een prima omvormer.

De vakmanschap straalt ervan af. De man, die mij te woord stond, had veel verstand van zaken en wist overal een antwoord op. Heel goed.

J kamp

Ze hebben netjes de omvormer optijd geleverd

Optijd en de omvormer voldoed aan de verwachting .

Super goed. Mijn lader zou binnen 24 uur komen met de postpakket dienst, maar die stopte niet voor mijn deur. Die komen hier altijd 'smorgens bij ons. En die waren er om 1 uur nog niet, dus even een... Super goed. Mijn lader zou binnen 24 uur komen met de postpakket dienst, maar die stopte niet voor mijn deur. Die komen hier altijd 'smorgens bij ons. En die waren er om 1 uur nog niet, dus even een telefoontje gepleegt naar kantoor. Goede medewerking gekregen. Die meneer aan de telefoon ging gelijk voor mij kijken. Hij wist mij te vertellen dat het met de post niet goed was gegaan en ze mijn pakketje dan mar via DHL hadden verstuurd en dat het nog die zelfde middag er zou zijn. En dat was ook zo anderhalf uur later kon ik mijn shootmobiel weer aan de lader leggen en de andere morgen weer lekker op weg. Dank je wel hier voor.

Lukt het niet met de post versturen dan met een andere pakketdienst in zee