MIJNWERKPLEK BV

Zeer goed!

Werd professioneel geholpen en kreeg het juiste advies. Er werd goed geluisterd en er was niets teveel gevraagd. Top service!

Nvt

Ik had op de site eenomvormer met lader en omschakel automaat gezien deze was precies wat ik zocht en de prijs was ook betaalbaar ik heb eerst nog gebeld met een vraag over de omschakelautomaat en... Ik had op de site eenomvormer met lader en omschakel automaat gezien deze was precies wat ik zocht en de prijs was ook betaalbaar ik heb eerst nog gebeld met een vraag over de omschakelautomaat en deze deed precies wat ik wilde dat hij zou doen ik heb besteld en kreeg direct een bevestigingsmail en track&trace en de volgende dag is hij bezorgt perfect ik zal dit bedrijf zeker aanraden aan iemand die iets op dit gebied nodig heeft. SUPER BEDRIJF

Goede voorlichting en uitleg en snelle levering

tim Lavrijsen

Na per ongelijk een fout in het adres te hebben getypt, werd ik gelijk gebeld voor duidelijkheid en lag het pakketje de volgende dag bij mij, super bedrijf dit!

Belt voor verzending voor zekerheid dat het pakketje goed word geleverd

Paulus

Omvormer voor camper gekocht

Snelle en correcte levering en duidelijke website

Vlekkeloos

behoorlijk assortiment

Dienstbaar in Veiligheid BV

Top

Snelle goede levering!

Arnold

Nog niet omdat ik hem nog ga gebruiken in mijn vakantie

T. Kuipers

De omvormer is snel geleverd. Helaas krijg ik direct bij aansluiten een foutmelding dat er teveel wordt afgenomen. Terwijl er nog helemaal geen gebruikers zijn aangesloten. Omdat ik op weg ben naar... De omvormer is snel geleverd. Helaas krijg ik direct bij aansluiten een foutmelding dat er teveel wordt afgenomen. Terwijl er nog helemaal geen gebruikers zijn aangesloten. Omdat ik op weg ben naar Marokko is er helaas geen gelegenheid om nu te ruilen en kan ik m’n laptop niet opladen.
Jammer!

Nice Price