Lenselink

Hoofdkussen bij chronische nekklachten geeft klachtenvermindering door goede ondersteuning.

Vakkundig, meedenkend en snelle service

Jana

Geen bijzonderheden. Bestelling wordt snel geleverd.

Eerst was product niet leverbaar. Ik had contact opgenomen met Ligwijzer.nl hierover. Reactie was snel binnen met de datum van de verwachte levering.

Fysiotherapie PMI REMBRANDT

Dit bedrijf door mijn fysiotherapeut aanbevolen

Goede service en vriendelijk aan de telefoon. Verkeerde maat besteld, omruilen geen probleem.

Diana

Zeer goede service en klantvriendelijk! Ik ben heel erg tevreden over de Mikoala!

Klantvriendelijk en snelle service

Mikoala

Service

Evelyn

goede service

Ligwijzer

Goed!!

De levering is uitstekend en goed verpakt.

Ligwijzer

Geweldige service. En zeer goede kwaliteit producten.

Kussens zijn van comfortabel materiaal en we slapen als engeltjes. Het kussen kan op maat worden gemaakt waardoor je zelf altijd de juiste houding kunt aannemen. Super fijn. En we zijn zeer... Kussens zijn van comfortabel materiaal en we slapen als engeltjes. Het kussen kan op maat worden gemaakt waardoor je zelf altijd de juiste houding kunt aannemen. Super fijn. En we zijn zeer tevreden.

Nikola

Uitstekend

ergonomisch goed en erg aardig

Cynthia

Na al diverse zijslaapkussens uitgeprobeerd te hebben, ontdekte ik de Mikoala Bodypillow. Ik ben er tevreden over, nu ik het enige tijd gebruik, maar het mag van mij wel wat steviger zijn en... Na al diverse zijslaapkussens uitgeprobeerd te hebben, ontdekte ik de Mikoala Bodypillow. Ik ben er tevreden over, nu ik het enige tijd gebruik, maar het mag van mij wel wat steviger zijn en vormvaster zijn. De reservevulling zit er al in.
Daarna heb ik het Hi4 Deluxe kussen ook besteld: dit is helemaal fantastisch. Het mooie is dat ik het op elke matras kan aanpassen, dus nooit meer een pijnlijke nek als ik een nachtje ergens anders slaap.

De duidelijke informatie op de site, de vlotte afhandeling, en vooral: de bijzonder goede afwerking van de artikelen, alles is met zorg, aandacht en doordachtheid gemaakt.