Looff

Ons aanbod
Kwaliteit producten

Sandra Gokoel/Gemeente Den Haag

- De vlotte communicatie
- Verzoeken worden vrijwel meteen opgepakt
- De bereikbaarheid na kantooruren
- Het meedenken

Kun je jouw ervaring met Looff omschrijven?

Positief. De beste leverancier waar ik de afgelopen jaren mee heb mogen samenwerken. En dan in het bijzonder met Lisette?

Cathelijne de Groot

Fijn om met 1 persoon te kunnen schakelen, kon ook echt maatwerk worden en snel doorgepakt

Kun je jouw ervaring met Looff omschrijven?

We hadden een bepaald idee, waarbij Lisette echt meedacht (samenstelling borrelpakketje, deels naar huisadressen en deels naar kantoorlocatie versturen, toevoegen eigen gadgets, opmaken kaartje) en... We hadden een bepaald idee, waarbij Lisette echt meedacht (samenstelling borrelpakketje, deels naar huisadressen en deels naar kantoorlocatie versturen, toevoegen eigen gadgets, opmaken kaartje) en er een succes van heeft gemaakt. Het pakketje zag er super mooi uit en de inhoud was ook erg lekker. Een mooi onderdeel van een geslaagd event.

Het Cultuurgebouw Haarlemmermeer

De klantvriendelijkheid en verrassende aanbod

Kun je jouw ervaring met Looff omschrijven?

Goed, snel reactie en maatwerk geen probleem

Soderberg & Partners

Originele ideeen, denken goed mee, dus zeer klantgericht!

Kun je jouw ervaring met Looff omschrijven?

Wij hebben prettige ervaringen en zijn heel blij met de service, van het uitzoeken t/m orderafhandeling. Alles wordt tot in de puntjes geregeld!

KYC PR/EDR PB ABN AMRO

Snelle service en vriendelijke communicatie

Zeer positief!

Emile. B. Braun Medical

Service gericht en vriendelijke communicatie.

Kun je jouw ervaring met Looff omschrijven?

die heb ik als zeer goed ervaren. Zendingen netjes op tijd geleverd en het meedenken is ook als prettig ervaren.

Sylvia Berghuis/ GXO Eindhoven

Ik ben super blij met Absoluta! Het scheelt mij ontzetten veel zoek werk en het is altijd goed gegaan met alles. Super snelle services en super vriendelijke mensen aan de telefoon.

Kun je jouw ervaring met Looff omschrijven?

Vorige week moest ik van ons bedrijf naar 2 frietkramen zoeken. Binnen een uur had Absoluta er 2 voor ons gevonden. Dat geeft zo'n rust.

Inge

Informele benadering en hun eindeloze inzet om de klant te helpen

Kun je jouw ervaring met Looff omschrijven?

Een enorm service gericht bedrijf met de heerlijke brabantse gezelligheid

gemeente Nuenen

Snelle reactie en super vriendelijke medewerkers

Kun je jouw ervaring met Looff omschrijven?

Fijne contacten gehad met medewerkers van Absoluta. Denken met je mee en geven je een goed advies.
Ik was zelf vergeten om een aantal namen van collega's door te geven, maar Absoluta heeft het vlekkeloos opgelost. Top!

Floor Schotel Lloyds Bank

Waar zal ik beginnen! Allereerst het fijne contact met de medewerker van Absoluta die snel reageert en altijd meedenkt. Het mooie duidelijke platform waar wij als werkgever op kunnen loggen en op... Waar zal ik beginnen! Allereerst het fijne contact met de medewerker van Absoluta die snel reageert en altijd meedenkt. Het mooie duidelijke platform waar wij als werkgever op kunnen loggen en op rekening kunnen betalen. En het feit dat eigelijk alles mogelijk is en er altijd meteen een passend oplossing wordt gezorgd.

Kun je jouw ervaring met Looff omschrijven?

Zeer positief! Ik zou absoluta ook aan iedereen aanraden.