Looff

Ons aanbod
Kwaliteit producten

Linda

Goede bereikbaarheid, fijne medewerkers, snelheid

Kun je jouw ervaring met Looff omschrijven?

Reageren super snel op mails, iedere medewerker die ik spreek is vriendelijk en denkt mee. Goede ervaringen!

Ampelmann Operations B.V.

De supersnelle service, flexibel, meedenken en zeer vriendelijk personeel.

Kun je jouw ervaring met Looff omschrijven?

Een compleet verzorgde ervaring in een heel kort tijdsbestek die ook nog eens hoog gewaardeerd werd door de ontvanger.

Talia Saltarelli

They are extremely friendly and efficient! They are also flexible with their services and offerings so you can create custom mailouts (when corona is not preventing it).

Kun je jouw ervaring met Looff omschrijven?

My experience has been great so far! Through several mailouts, the various people who have assisted me have been helpful.

Sanne van Drie bol.com

Ze handelen snel, bieden veel soorten producten aan, zo is er voor ieder wat wils en wordt je ontzorgt!

Kun je jouw ervaring met Looff omschrijven?

Ik heb alleen maar positieve ervaringen met Absoluta!

Jessica Besseling (PostNL Pakketten Benelux BV)

Service, meedenken, snel schakelen en ruim aanbod

Kun je jouw ervaring met Looff omschrijven?

Het persoonlijke en vriendelijke contact vind ik erg prettig. Als iets niet in het aanbod staat, wordt er direct nagedacht over oplossingen en kan het vaak alsnog geregeld worden. Snelle reactie op... Het persoonlijke en vriendelijke contact vind ik erg prettig. Als iets niet in het aanbod staat, wordt er direct nagedacht over oplossingen en kan het vaak alsnog geregeld worden. Snelle reactie op vragen. Ruim en gevarieerd aanbod.

Antoinette Smit, Wasko

Persoonlijk, vriendelijk en leuk aanbod

Kun je jouw ervaring met Looff omschrijven?

Zeer positief, vriendelijk geholpen, denken mee en het maakt niet uit wie je aan de telefoon krijgt ze helpen je gelijk met je order en de vragen daarover.

Nicolle Jetten, Kakeswaal BV

Ruime keuze en mogelijkheid tot maatwerk

Kun je jouw ervaring met Looff omschrijven?

Persoonlijk contact, snelle service en inspelen op de wens van de klant

Myriam van den Engel, Berenschot

Je hebt veel keuze in de te bestellen artikelen

Kun je jouw ervaring met Looff omschrijven?

Laagdrempelig, duidelijk en goed service

L.A. Hermus, gemeente Veldhoven

Persoonlijke benadering, persoonlijk aanbod, meedenken met de klant, alternatieven en oplossing aandragen, kortom: dé partner bij uitstek als het gaat om de perfecte verzorging van je... Persoonlijke benadering, persoonlijk aanbod, meedenken met de klant, alternatieven en oplossing aandragen, kortom: dé partner bij uitstek als het gaat om de perfecte verzorging van je (relatie)geschenk met een goede prijs/kwaliteitverhouding!

Kun je jouw ervaring met Looff omschrijven?

Snelle (re)actie en levering, maatwerkoplossing voor iedere organisatie, zeer prettig en persoonlijk contact (met Gabriëlla).

Sacha van Rooijen, Movares Nederland B.V.

Gevarieerd aanbod, snelle reactie op vragen, snelle levering.

Kun je jouw ervaring met Looff omschrijven?

Zeer vriendelijk, meedenkend, heel fijn om mee "samen te werken".